Buongiorno Vita

buongiorno vita
che staje cu  mme à che so nato ,
à quann' aggiu ntiso pa' primma vot ò prufum e l'aria
ca' chiaggnenn e strillann te salutaje ,
vita  ma quanti cose me' mparate ,
me mparate à cammenà pe' miez à gent pe' miez à via ,
è che paur quann me lassav sulo sulo rint'ò scur
ca pe' truvà a via ra' casa ò tiemp nun passave maje ,
ma so crisciut, so crisciute cu l'onenestà non apprezzata ,
l'onestà . . . !
vita ma quanti cose bbell' me fatt conoscer ,
rint'à nu rimprovero à mamma e papà ,
rint'à tanti abbracci à frate e sore ,
rint'à nu bacio me so innamorato e mia moglie ,
e rint'e carezz stann crescenn' e figlie mije ,
vita ma quanti cose bbell tien' à stipate ancora pe' mme ,
vita vuless'esser vita pe' da à vita à chi nun tene cchiù vita . . .
. . . . buongiorno vita ! ! !

(Fabio Orbitello)